Pacjent Ubezpieczony

Klinika Optimum współpracuje z polskimi Ubezpieczycielami. Poniżej znajdują się wytyczne jak umówić się na wizytę.

PZU

    • pacjent umawia się przez infolinię PZU. Ubezpieczyciel kontaktuje się z nami i potwierdza wizytę.

 

COMPENSA

    • pacjent może umówić się bezpośrednio w klinice Optimum, musi jednak potwierdzić wizytę u swojego Ubezpieczyciela

 

SALTUS/ASEKURACJA

    • pacjent może umówić się bezpośrednio w klinice Optimum, musi jednak potwierdzić wizytę u swojego Ubezpieczyciela

 

ALLIANZ

    • pacjent może umówić się bezpośrednio w klinice Optimum. Recepcja tuż przed wizytą sprawdzi uprawnienia u Ubezpieczyciela

 

SIGNAL IDUNA

    • pacjent może umówić się bezpośrednio w klinice Optimum. Recepcja tuż przed wizytą sprawdzi uprawnienia u Ubezpieczyciela

 

INTER POLSKA

    • pacjent może umówić się bezpośrednio w klinice Optimum. Recepcja tuż przed wizytą sprawdzi uprawnienia u Ubezpieczyciela

 

TU ZDROWIE

    • pacjent może umówić się bezpośrednio w klinice Optimum. Recepcja tuż przed wizytą sprawdzi uprawnienia u Ubezpieczyciela. Pacjent podczas weryfikacji otrzyma smsa z kodem weryfikacyjnym na numer telefonu podany u Ubezpieczyciela.